LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Mynta - 17 maj 2012 21:46


Hemma pysslas och donas det inför stundande studentfirande.

Idag ritade och sågade vi stommen till studentskylten!


 

  

Jag fixade ett litet flaggspel i datorns word-program.

Tänker att det ska få hänga i entrén till själva mottagningen...


   


I hönshuset förbereds det för nya invånare.

Udda & Ursa har lagt sig på ägg.

9 stycken för tillfället.

Jag tänker begränsa det till 10 den här omgången.

Och jag hoppas på MÅNGA hönor!!!




Annars har dagen varit rätt lugn och skön.

Jag har hunnit läsa bok, samt Wordfeudat med syrran...


 


...och visst har det även hunnits sticka lite!

Stickar med ett sprillans nytt bandgarn i trikå från Järbo Garn;  RibbonXL.

Stickar enbart räta maskor med stickor nr 15.

- Kul! 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Ovido - Quiz & Flashcards