LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Mynta - 13 mars 2009 12:21


Vår kylskåpsdörr är vad ska man säga - lite överbelamrad...?



Full av bilder, texter och allehanda figurer. Har liksom byggts på med åren.


Sedan långt tillbaka finns där bl a tre olika seriestrippar uppsatta, som jag varit tvungen att laminera, så att de inte ska förfaras. De utgör nämligen tre favoriter (hos mig) - vet inte om resten av familjen tycker att de är lika roliga...



Hoppas det är tydligt nog, så att ni kan läsa.

Serien "Zits" är en av mina absoluta favoriter!! Kan kanske bero på att vi själva just nu härbärgerar en styck tonårsson. Skrattar högt när jag läser denna. Ofta.


På kylen hänger också:



...som en påminnelse från "tjatiga mamma", om att det kanske är bäst att skölja den där frukten innan du äter den, ändå...


Den tredje seriestrippen är av Jan Berglin, från en serie som heter

"Far & Jag". Också en storfavorit. Men den blev väldigt otydlig & suddig när jag skulle fotografera den, så den får ni vara utan...

Men jag har sett att det går att låna serieböcker på biblioteket av Jan Berglin. Rekommenderas varmt!!


Humorn är en livsviktig ventil för mig - måste liksom kunna skratta åt

skiten & eländet ibland...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Ovido - Quiz & Flashcards