LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Mynta - 27 oktober 2012 22:05

 


Färdigstickad sjal. Oengagerad modell.



 


Vi lever varje dag. Som den kommer.


 


Och ger allehanda fjäderfän guldkant. Allt vad vi kan.


 


Kalas firas. Trippelgryta.


 


Dessert. Stereokaka. Direkt från Halvåttahosmig. Succé.


Presenter har förberetts inför.


 
  


 


Hösten ÄR här. I kubik.


 


Bulle i höstskrud. Vi njuter.


 


Frosten kom till Skåne en tidig morgon.


 


Och jag räddade känsliga varelser.


   


En kär vän räddade mycket underbart undan frosten från en trädgård åt mig.


   



Dahlior i massor. Helt FANTASTISKT underbara. Gav mig livsmod för MINST två månader framåt. Tack; L.


 


Höstens intrång skapar behov av ljus. Husljus. Härligt och välkommet husljus. Älskar ljus. I alla former. Och hus.


 


"Fuldörren" mellan kök och kallfarstu har installerats. Välbehövligt - kylan kom SNABBT!


 


Svepte in på lokala konsthallen. Gav mig massiv inspiration!


Inspirationen omskrevs i mitt röriga huvud och skapade kreativt kaos.


 


Kände ett obeskrivligt behov av att SKAPA:


     


Härlig känsla.


 


Dottern och jag ser fram emot en resa. Tillsammans. Bara hon och jag.

Vi laddar inför vår resa på lite olika sätt...


 








Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Ovido - Quiz & Flashcards