LIVET ENLIGT MYNTA

Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Ett nytt uttryck...

Av Mynta - 20 maj 2008 11:32


...fick ju mina "tollor" när jag gjorde andra makeovern:



...vet inte riktigt vad jag tycker, än...



...men man kommer ju liksom att synas i dem, om man säger så...


Nu väntar jag bara på att de ska bli helt klibbfria, så att jag kan lacka dem med det slutliga skyddslacket.

Håller inte detta nu, så hamnar de lååångt ute hos korna i hagen bredvid!


Måste bara också visa hur fina penséer blir i vas:


Klippte nämligen ner några penséer - de började bli föör "raftiga".


Att blanda vit bondsyrén med liljekonvaljblad, blev också lite fint:



Doftar gooott!!


Nej, nu ska jag hänga ut tvätt...

 
 
kardemomme

kardemomme

20 maj 2008 12:28

Næmen guuud så fiiiine tresko!! For en suuuper ide!!! Også alle de fine stoffene du har funnet da...Lekre farger og jeg får lyst til å sette saksa i de på flekken altså :)

http://husetvedbekken

 
Helena

Helena

20 maj 2008 12:41

De blev ju verkligen dööö läckra. Snacka om att vara ensam om dessa. Jo visst kommer da att synas men det kan du ju bjuda på eller hur ? Hoppas innerligt att desssa håller nu då . Synd om kossorna skulle behöva bli utsatta för träsko bombning i hagen , muuuuu ;) Ha det !

http://minblogg-jag.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

20 maj 2008 22:43

Konstigt att tollorna blev så pass coola till den lugna låten! Haha! De blev assnygga! Klart de ska synas! Annars skulle du väl låtit dem vara svarta! Släng de inte i hagen! Släng riktigt hårt så kanske jag kan stå och ta emot dem! Men det lyckas nog denna gången. Lacket skulle bara våga spricka! Hör du det LACK!!!
Godnatt puss! Och lagom till den kom låten igång!!!! Nu förstår jag! ;D

 
Ingen bild

winnerhorse

21 maj 2008 23:07

Ärv min tanke och association eller rata den hur du vill. jag fick en sjuk id´e för dina skor. Detta efter att ha sett dina nydesignade tollor och en bild på penseerna lite längre ned, what about torka blommor, typ penseer och limma på? jag skulle köpa dem garanterat. Eller ett par grässkor, tisteltofflor eller violplatåskor! Jag ska torka lite penseer, de håller färgen jättebra. Fan vad det här är kul på ren svenska! Du ska ju ha ett par myntatofflor och ja persilja har ju sina givna, men jag- en hästsko? :)

 
A

A

22 maj 2008 07:27

Jösses! Snyggaste träskorna jag sett!!!

http://minsoffa.bloggagratis.se

 
Rosa

Rosa

27 maj 2008 00:20

Dødskule tresko !!! For en idè : ) Kjempefin blogg forresten!!!Kan jeg linke deg?

http://www.cafelatter.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mynta

27 maj 2008 08:22

Oj - här har jag varit en dålig bloggare, som inte svarat på folks kommentarer. Usch & fy!
TACK för alla muntra tillrop angående tofflorna!!

Rosa: Klart du kan linka till mig! Kul!
Tack för komplimangerna...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mynta - 15 november 2013 22:22


  ...för jag finns ju på Instagram under mitt alias; systerylle.   Just nu finns det inte längre tid för att blogga, utan mitt uttrycksbehov i form av (många)bilder och några få ord, får utlopp just där, på Instagram, istället.   Älskar ...

Av Mynta - 6 september 2013 23:11

    Vi är många som njuter av det härliga sensommarvädret, nu! Här syns den skickligaste soldyrkaren hemma hos oss...       Det fina vädret till trots, har jag börjat förbereda inför hösten; en del av uteväxterna i kruka har fått ko...

Av Mynta - 2 september 2013 00:30

    Ja...det är jag, det. Gillar ju bubblor. Bubblor som man kan omslutas av; där man bara kan vara sig själv. Fixade en rent fysisk bubbla häromdagen, när jag återfann hammockregnskyddet i vårt garagekaos.       Inuti denna bubbl...

Av Mynta - 28 augusti 2013 10:13

    Vill bara säga att jag lever, och att bloggen INTE upphört att existera. (Fast man skulle kunna tro det...)   Sommaren har varit god, och jag har levt i allra högsta välmåga. Haft 3 veckors skön semester, pulat i trädgården, tagit ha...

Av Mynta - 22 maj 2013 17:24

Går hemma och hostar och tycker lite synd om mig själv. Får idéer mitt i långtråkigheten.   Laborerar med typsnitt, färger och mönster... Funderar nämligen på att brodera  armband för att  lägga ut i shoppen på Signerat.se. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Ovido - Quiz & Flashcards