LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Mynta - 6 december 2012 07:30




...mer än att jag är SÅ HIMLA IMPONERAD och RÖRD av hur mycket vackert som kan komma från min dotter.

Detta är en låt som hon skrivit, tonsatt, spelat in och gjort video till. Alldeles själv. Uppe på sitt rum.

Blott 17 år gammal.


Musik och skapande är hennes liv. Och hennes liv har inte alltid varit så lätt. Tro mig.

Och jag tycker det hörs här.

Så mycket känsla som fullkomligt vibrerar ut från varenda ton och bokstav,

kan inte frambringas utan erfarenhet från livet självt.

Living it the hard way.


Önskar SÅ att hon någon dag kommer att inse hur fantastiskt mycket hon har att ge.

Hur begåvad hon är.

Och att hon kunde få vara trygg med det.

Amen.





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Ovido - Quiz & Flashcards