LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Mynta - 28 oktober 2011 23:16


Jag vet!


En man och hans flygel.

(OKEJ - och en hel jävla symfoniorkester mot slutet - men ändå...?)


Hela SJU år gammal låt - men LIKA FÖRBANNAT BRAAA!!!


*Ryyys.*

Av Mynta - 28 oktober 2011 22:08


Maken ringde mig på mobilen i veckan. Han gör det ibland.

(Wow.)

Jag befann mig på jobb.

Han befann sig på Bilprovningen i stora staden.

Med min älskade Flora.


Summa summarum:


   


Vänligen notera:


"Fordonet får inte köras från platsen."


Taskig formulering, tycker jag.

Speciellt med tanke på fordonsägaren.


Men varför ska livet vara lätt att leva?

Måste ju vara dötråkigt om allt liksom bara flyyyter, eller hur?

Nej - let's live life dangerously. Ska det va' så ska det va' liksom.


Helgen blev plötsligt fulltecknad med en massa praktikaliteter.

NOT planerade sådana.


Blandat med jobb, 50-årskalas, superviktiga körövningar, tonårslogistik mm, mm...


Funderar över lämplig medicin:


 


Erhöll nämligen hela två varianter av moster med sambo i helgen...

Lutar åt medicinen till höger.

Är ju fan inte förkyld.

Bara lite mör (som vi säger härnere).


Annars är en explosiv dos av kreativitet OCKSÅ en bra medicin:


    


Mådde nämligen himla bra efter att ha kreerat detta.

Plåtkurbits?


Hänger nu bredvid tittskåpet ut mot bygatan.


Vet dock inte om det är riktigt färdigt än.



Men det är jag.


Goodbaj.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Ovido - Quiz & Flashcards