LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Mynta - 9 december 2009 08:23


  


En styck gran inhandlad.

En liten en. I år tänkte jag att granen ska få stå i en korg uppe på en skänk i vardagsrummet...som en bordsgran modell större, liksom. Annars får vi alltid baxa ut möbler m m för att överhuvudtaget få plats med en julgran...ska bli spännande att se hur/om detta kommer att funka...


  


Två apelsiner som hunnit bli dekorerade. Sedan hade vi inte fler hemma. Måste köpa fler - doften är oslagbar!! Dessa har t o m hunnit torka in lite, nu...



  


Två måsten till julbordet är inhandlade; Apotekets julsenap och bautastora kapris...


Tvättade bilen igår. Den såg inte klok ut, nämligen. Medan jag tvättade insåg jag att en del av min pimpning från i våras höll på att falla sönder. En del av det har även hunnit bli rejält solblekt...

Vilken tur att jag då hade lite ny pimpning på lut!!!

(klicka på bilden för att se pimpningen från i våras...!)


  


Lite allmogestuk, sådär...

Har jag förresten visat mina 29 majblommor som jag klistrade fast lite senare i våras??


  


...så nu får ni hålla utkik efter en "ny" sorts bil!!


- Snyggaste bilen i byn!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Ovido - Quiz & Flashcards