LIVET ENLIGT MYNTA

Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

The botten is nådd?

Av Mynta - 18 maj 2009 09:14


...dammdudelidej...



Nördig lycka på morgonkvisten (-grenen?).


Borde kanske söka för det här?


...doodidammmdammmdudelidej...

 
 
Undrande

Undrande

19 maj 2009 08:52

Jag har funderat och funderat och funderat och försökt sätta mig in i din hjärna för att förstå detta inlägg och just nu (typ 26 timmar senare) tror jag mig förstå. Är det att de skitit på grenen och inte på Sofieroreklamen??? Eller?
Isåfall: Du ÄÄÄR knäpp. Knäppare än jag trodde. Till och med lätt störd. Men sök inte för all del. Världen behöver störda människor. Det är ju det som gör dig charmig. (Fyfan vilken tur att du bor 100 mil bort...)

http://fyrabarnsmamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Psykfallet

19 maj 2009 09:35

Bästa undrande:
Nog för att jag anser mig vara drabbad av en viss svårartad störning, men att jag skulle bli lycklig över pjoddarnas träffsäkerhet gällande bajsplacering på gren (och inte på Sofieroreklamen), överträffar nog min egen bedömning...

Om du liksom giter scrolla ner ett par inlägg tidigare (du får ju vara MED, människa!!), så ser du ju i DETTA inlägg:

http://livetenligtmynta.bloggagratis.se/2009/05/15/1675912-stereostord/

...varför jag blev så lycklig på morgonkvisten!!

Jag hade ju sparat dessa tidningar för att få fint i buren åter en gång...

Pucko.

 
Ingen bild

Persil,ja

19 maj 2009 10:22

Åhå. På så sätt. Det var då för väl. Jag ber om ursäkt för min totala brist på uppmärksamhet. Klart jag skulle noterat vilka bajspapper du lagt åt fåglarna. Häääärreääägud. Hur kunde jag missa detta! Jag är icke värdig att läsa din blogg.

 
Ingen bild

Mynta

19 maj 2009 10:42

Persilja: Nej, förstår du, här i denna blogg skrivs det ALLTID om meningsfulla saker. Saker som gör SKILLNAD!
Val av bajspapper i bur kan tyckas vara som en fis i universum för många, men MYCKET betydelsefullt i undertecknads lilla vakuumbubbla!!!

Nu ska jag gå ut och hämta in posten.
Vilka skor ska jag använda...?..hmmm...

 
Ingen bild

Persil,ja

19 maj 2009 14:55

Nå? Kom det nåt bra potentiellt bajspapper med posten?

 
Ingen bild

Mynta

19 maj 2009 21:22

Persilja: Jodå! Röstkorten till Europaparlamentsvalet! Fast ingen kan ju påstå att de är direkt estetiskt tilltalande...fick nåt reklamblad från "Plantagen" också, och DÄR fanns ju blommor i fyrfärgstryck!! Nu blev jag lycklig igen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mynta - 15 november 2013 22:22


  ...för jag finns ju på Instagram under mitt alias; systerylle.   Just nu finns det inte längre tid för att blogga, utan mitt uttrycksbehov i form av (många)bilder och några få ord, får utlopp just där, på Instagram, istället.   Älskar ...

Av Mynta - 6 september 2013 23:11

    Vi är många som njuter av det härliga sensommarvädret, nu! Här syns den skickligaste soldyrkaren hemma hos oss...       Det fina vädret till trots, har jag börjat förbereda inför hösten; en del av uteväxterna i kruka har fått ko...

Av Mynta - 2 september 2013 00:30

    Ja...det är jag, det. Gillar ju bubblor. Bubblor som man kan omslutas av; där man bara kan vara sig själv. Fixade en rent fysisk bubbla häromdagen, när jag återfann hammockregnskyddet i vårt garagekaos.       Inuti denna bubbl...

Av Mynta - 28 augusti 2013 10:13

    Vill bara säga att jag lever, och att bloggen INTE upphört att existera. (Fast man skulle kunna tro det...)   Sommaren har varit god, och jag har levt i allra högsta välmåga. Haft 3 veckors skön semester, pulat i trädgården, tagit ha...

Av Mynta - 22 maj 2013 17:24

Går hemma och hostar och tycker lite synd om mig själv. Får idéer mitt i långtråkigheten.   Laborerar med typsnitt, färger och mönster... Funderar nämligen på att brodera  armband för att  lägga ut i shoppen på Signerat.se. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Skapa flashcards