LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Mynta - 3 oktober 2008 22:53


...det har den alltid gjort! Fascineras dagligen av färger, former & beteenden!

Inspirationen kanaliseras genom skaparnerverna, vidare genom hjärna och hjärta och fortsätter sedan ut i fingrarna.


Att se detta:


...får mig att vilja skapa detta:


Eller dessa skönheter:


...får mig att vilja skapa detta:


Frökapslar är ett kapitel för sig:


...resulterar i bl a detta:


Har ju nämnt tidigare min fascination för krondillen:


Då var det ju tvunget att skapa detta:



...också mitt eviga fågeldille:



...fick ju bli till en fågel Fenix!!


Drabbades av hybris förra veckan, och fick för mig att lägga ut mina smycken på Signerat.se...


...så nu finns de där!!

Välkomna in och titta, vetja!!

Jag heter "Ofog" som säljare...


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Skapa flashcards