LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Mynta - 14 januari 2010 08:41


...för människor:


  


Smycka dig med fina saker, som t ex mitt nya favoritarmband från

Persiljas Verkstad, som är dekorerat med en massa fina knappar...



Jag hade nog snyggast handled på jobbet igår, i varje fall!!





Föryngringskur för växter:


  


Den klängande gullrankan i ett av våra vardagsrumsfönster började att se alltför klen och "raftig" ut. Klippte därför av de tre toppskotten på de tre lååånga rankorna och slängde resten på trädgårdskomposten. Nu får skotten stå såhär på tillväxt i köksfönstret tills de är redo för att skjuta ny fart i ny jord och ny kruka...


Rankskotten ger mig lite vårkänslor med sin krispigt gröna färg!

Jag tycker om att titta på dem medan jag diskar - de får mig att drömma om våren och ljuset...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Skapa flashcards