LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Mynta - 2 juni 2012 22:00


...känner mig lite ensam.

Finns där någon därute som bara vill säga...hej?

Liksom?


Med runt 60 besökare om dagen, blir jag ibland lite fundersam.

Finns det ingen som känner för att slänga in nån protest eller nåt litet bifall?


Vem är du som tittar in hos mig ibland?

Vem är du som läser mina ord och tittar på mina foton?


Eller är det bara mamma och syrran som flimrar förbi?

(Vars trettio gånger/dag med olika IP-adresser varje gång?)  :)


Befinner mig i en bloggsvacka.

Ifrågasätter iofs ALLT omkring mig just nu.

Livet har skiftat perspektiv på kort tid.

Vad sysslar jag egentligen med?

Vad är viktigt?

Egentligen?


Detta?


Hmmm.


...





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Ovido - Quiz & Flashcards