LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Mynta - 7 september 2011 09:16


Mörkare kvällar och stigande ålder tar ut sin rätt allteftersom tiden går...


 

"Mitt" soffhörn (i vilket jag tillbringar kvällarna med diverse handarbete i händerna) behövde därför förstärkas med ytterligare ljus.

Hämtade upp en gammal klämspot från källaren, och fäste på hyllan ovanför soffhörnet. Jag gillar klämspoten, men den såg lite naken och tradig ut...


Drabbades av blixtinspiration,

 tog fram nödvändiga pimpattiraljer, och satte igång på studs:


 

Gjorde hål, klippte, målade, trädde, surrade...


- Tadaaa!!!


 

- En cirkus-spot!?!


Helt galen & vansinnig, men cooooooool!!!


 

Visst passade den väl bättre in såhär i sina "nya kläder"???


Min soffhörna har blivit en kaoshörna.

En glad kaoshörna.


Invigde det nya ljuset direkt - repade upp mitt senaste virkprojekt, och började om med en MYCKET större virknål (nr 10):


 

Nöjd.


Det var såhär jag ville att den skulle se ut!


Envis som synden är jag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Skapa flashcards