LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Mynta - 1 april 2011 08:36


Startade ett nytt broderiprojekt igår...


 

Trots att jag redan har 27 andra på gång sedan innan.


Nästan som nybilskänsla?

 (Den har jag dock faktiskt aldrig varit med om på riktigt -

 men jag kan tänka mig hur det skulle kunna kännas...???)


Ett av alla vårtecken  här hemma är den årliga fasteinsamlingen.


   


"Fastebössan" som kommer via posten,  (som fylls efter rådande förmåga), och som sedan hämtas personligen vid ytterdörren av någon av församlingens medlemmar en lördagförmiddag i april.

Ett gemytligt vårtecken, tycker jag.


Jag såg förresten attTradera har ett samarbete med Svenska Kyrkan just nu - man kan gå in och lägga ett bud till förmån för den som inte har mat för dagen.



Framför mig väntar en dag med arbete.


Känns helt OK, tycker jag.


 


- Ha en skön fredag!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Ovido - Quiz & Flashcards