LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Mynta - 27 februari 2010 21:35

 ...har det slagit om till plusgrader härnere i Skåne, PRECIS när jag virkat färdigt mina varma & goa lovikkavantar...men de blev fina I ALLAFALL!!!


  


- Eller hur??


Matchar liksom väskan.

Jag har dock tagit bort "snodden" ovanför uddkanten. Blev lite too much.

Jo - det kan faktiskt BLI det - även för mig!

Gillar paljetterna mot den grova lovikkan...

Dottern kommenterade mina vantar in progress häromdagen med:

"Men allt du gör mamma, är alltid för mycket."

Tack för det. Komplimang eller förolämpning?

Jag väljer att ta det som en komplimang!


Har kollat in lite bokreor.

Är faktiskt lite besviken - tycker inte där funnits något som lockat.

Köpte därför en önskebok till FULLPRIS:


  


Jepp.

Nu jääävlar, liksom!!!

Här ska banne mig bakas!

Nu har jag blivit motiverad att ta tag i surdegsmysteriet igen.

Kom an, bara!!


Utanför fönsterna smälter snön, och jag har för första gången på länge skymtat både grönt gräs & asfalt!!

Idag  doftade det to m lite mull i luften. Härligt!! Ger mig hopp.


  


Nej, nu hägrar nästa virkprojekt.

Önska mig lycka till...



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Ovido - Quiz & Flashcards