LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Mynta - 3 november 2009 10:42



Hur är det nuförtiden? 

Rörigt.


Rörigt? Men hur gick det då med alla dina fina scheman du gjorde - städschemat, matschemat, o s v??  

Åt helvete.


Eh, OK, håller du på med nåt kreativt projekt för tillfället, då? 

Ja. Fjorton stycken som jag tappat sugen på. Åt helvete med dem också.


Ska du vaccinera dig mot svininfluensan? 

Nej. Ingen i familjen ska. Eller...ja?? Nej, förresten. Nej.Tror jag. Eller va? Ångest.


Nöjd & tillfreds med dig själv i största allmänhet?

Väldigt. Hör du inte hur jag liksom kvittrar? Blä. Och apa.





Nej.

Jag måste nog pausa här.

För allas bästa.

Liksom.


~~~




  


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Skapa flashcards