LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Mynta - 15 maj 2009 08:49


Är man liiite störd om man drabbas av svår beslutsångest över vilket motiv man ska välja som burbottensmaterial till fåglarna?

Jag bara undrar...



Städade nämligen fågelburen nu imorse och fick plötsligt lite problem...

Skulle jag lägga i dessa...


...eller dessa...??



Det blev liksom plötsligt svårt här...

Äsch - det fick bli de första (sparar de andra...?)!


Sedan blev jag faktiskt lite sur (!) efter att ha läst resten av surdegsreceptet på rågmjölspåsen! (Gjorde jag inte förrän nyss - god framförhållning man har, va?):



 Ska man ha JÄST i?? Jamen, då är väl hela tanken med surdegsbröd liksom förbrukad, eller?? Surdegen ska väl fungera som jäst??

Nej, minsjäl!! Här ska INTE användas någon sabla jäst!

Här kör vi med raka rör!! (sagt med liiite flackande blick...)

Kummin skiter vi också i. Behagar inte smaklökarna hos någon i familjen...


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Skapa flashcards