LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Mynta - 13 juli 2008 20:23


Har varit en vända på sommarloppis!!


Följande inhandlades för liten peng:



Detta måste vara riktigt konsthantverk!!

15 kr betalade jag - gillade den jättemycket - till vad? Vet inte...



Denna typ av fat har jag alltid varit svag för - det blev fyra stycken á tre kronor...



...sedan hittade jag ju denna skål - gillar färgkombon och mönstret - den var även dekorerad på utsidan...

Lite dyrare, dock; 45 riksdaler...



Glasflaska á 10 kr. Gillar formen...



...sedan är det ju det här med mej och fåglar... borde kanske anlita psykolog...? Fem löjliga riksdaler för denna...


Kom hem - gick ett varv i huset - var passade mina nya fynd in...?



Mitt "Tuppaskåp" kanske får bli ett solskåp??



Glasflaskan fick bli vas till en ensam kirskålsblomma...



Skålen fick bli citronskål...



Fågeln fick sälla sig till de andra fåglarna (tryckte fast honom (henne?) på träramen....)


Tallrikarna fick bli krukfat inomhus...



...och utomhus!!


Imorgon börjar en ny arbetsvecka - ska faktiskt bli kul. Tror jag känner så, eftersom jag enbart jobbar 25 %. Då hinner man få tillräcklig distans till sitt arbete. Efter två semesterveckor kan man faktiskt t o m längta!!

Borde vara fler förunnat...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Ovido - Quiz & Flashcards