LIVET ENLIGT MYNTA

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Mynta - 15 mars 2008 09:32

Idag ska jag jobba igen. Mellan kl 11 och 15. Stå bakom disken och möta lördagsfolket. Hur konstigt det än låter, så är faktiskt kunderna på lördagar lite annorlunda. Vet inte vad det kan bero på. Man är allmänt lite mer uppklädd, lite gladare (de flesta), kommer i  sällskap och pratar mycket...

 Man verkar tycka att man har råd till det mesta...

Det blir liksom en positivare stämning i hela butiken. Det färgar av sig på mig också - jag har liksom börjat "piffa upp mig"  lite mer inför lördagarna - använder sko med liiiten klack (alltid lågskor annars...), kanske kjol, något flashigare smycke än vanligt o s v. Lite kul. Annars är jag inte så mycket för att "piffa". Giter inte. Men jag märker att jag mår bra de få gångerna det blir aktuellt. Tror jag känner mig lite kvinnligare, kanske.

Nej, nu kan jag inte sitta här. Måste piffa. Tar låååång tid när man är 42 år...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Hälsa på hos mitt "OFOG":

Runtomkring

           

Hemmahuset

 

       

Trädgården

 

  

 Hönshuset

 

      

En del av flocken 

 

  

 Vardagsvåndor...

 

 

  

 

Gräddbullen  

 

  

Middagsfixande

 

  

Pysslande

 

  

Bakande

 

 

 

Lyssnande


Skapa flashcards